Historie
FRM – FullService Retail Marketing s.r.o. byla založena v roce 2001 jako marketingová a konzultační agentura. Cílem bylo propojit stávající know how ze západní Evropy a nabídnout jej společnostem z Německa a Rakouska, které plánovaly vstup na trh.
Nejobtížnější bod zde tvořila oblast „Retail“ – maloobchod, která je dnes rozšířena o další části.
Také u konzultační části nejde jen o marketing, nýbrž o komplexní koncepci vstupu na trh a vybudování prodejních aktivit.
Proto stojí zákazník od počátku našich aktivit ve středu zájmu, stejně jako zákazníci našich partnerů : jako skutečný spoluhráč, kde jde o dlouhodobou strategii. Vyrůstáme, pokud věnujeme pozornost našemu zákazníkovi.
V roce 2004 byla dohodnuta spolupráce se společností DM Communication s.r.o.. Tím mohl začít být Direct Marketing novým těžištěm činnosti agentury.
Vedení společnosti
Fred R. Müller (39) je zakladatelem a ředitelem společnosti. Vyrostl v Německu, od r. 1990 pracoval v maloobchodě, později u druhého největšího a doposud jediného obchodníka s nábytkem kótovaného na burze - Möbel Walther AG z Gründau/Hanau.
Od roku 1996 byl členem vedení obchodu a odpovědným vedoucím pro růst, odbyt a marketing vysoce ziskové české dceřinné společnosti.
Zde získané know how stejně jako síť velmi kvalitních partnerů ze všech oblastí obchodu tvořilo základ pro založení FRM v roce 2001.
Zaměstnanci
Ve společnosti pracuje v současnosti 5 stálých zaměstnanců a 10 specializovaných externích spolupracovníků. Velká část spolupracovníků hovoří dvěma jazyky (němčina-čeština).
|